بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


3 امتیاز شیرین در هفته اول لیگ سیزدهم

http://axgig.com/images/56934919190714790947.jpg

اما نکته مهم تر این قضیه از دست دادن توپ های که وسط میدان و یا حتی در گوشه های زمین و بخصوص در ضربات ایستگاهی و کرنر بیشتر به چشم می آمد نشان دهنده نبود یک بازیکن متخصص برای استفاده از چنین توپ ها و ضربات مهم ایستگاهی بود!اگر به بازی استقلال در این دیدار توجه کنیم می بینیم تمام توپ های که در چنین مناطقی از دست می دادیم باعث بوجود آمدن ضد حملات خطرناک بازیکنان گسترش فولاد تبریز میشد!در حالی که باید از چنین توپهای موقعیتهای خطرناکی برای پسران آبی بوجود می آمد،در این دیدار کاملا برعکس و با هدر رفتن آنها باعث ضد حملات حریف میشد!
البته ممکن است بعضی از دوستان بگویند نبود آندو تیموریان،جواد نکونام و جاسم کرار باعث بوجود آمدن همچین نقطه ضعفی آنهم در اولین بازی لیگ استقلال شده بود که ما هم به این دوستان کاملا حق میدهیم و فقط یک یادآوری میکنیم که استقلالی ها باید هر چه سریعتر در طی همین یک ماه اخیر و در بازیهای لیگشان این نقیصه را برطرف کنن تا در بازی مهمی که در لیگ قهرمانان مقابل تیم تایلندی خواهند داشت از آن ضربه نخورند و آسیب نبینند!که اگر اینگونه شود زحماتی که تا رساندن تیم تا این مرحله کشیده شده خیلی راحت بر باد خواهد رفت!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 5 / 1392برچسب: استقلال,لیگ سیزدهم,هفته اول,گسترش فولاد تبریز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com